Lek og kos ♡

Hei søte dere! Jeg fikk en tidlig start på dagen da jeg var på vei til jobb klokken halv 7 på morgenen. Og jeg får så vidt kommet meg inn døren etter endt dagvakt før jeg må snu i døra igjen! Støttekontakt i dag, og jeg er på vei for å møte “brukeren” min. Vi skal på kino og se filmen Natt på Museet – Gravkammerets hemmelighet. Dette er den tredje i denne filmserien og jeg har bare sett den første.. men tror ikke det har så mye å si. Koselig skal det hvertfall bli!
Idag er det ett helt fantastisk Vær! Jeg skal ikke være så kjedelig og snakke om været, noe jeg har snakket om i hele dag på jobb.. men på slike dager er det tydelig at våren er på vei og vi går mot varmere og lysere dager. Jeg tror de fleste blir automatisk i bedre humør av slikt vær! Uansett, jeg tok meg litt tid til å leke med hunden min før det var avgårde igjen. Og tror hun også synes det er kjekt med litt værforandring! Hun er blitt en så glad hund at jeg blir glad bare av å se henne glad. Der hun hopper rundt og løfter på pinner, mister dem og springer tilbake for å hente den, for så å miste den igjen! Snart 3 år, men 3 måneder i hodet. Jeg håper hun forblir sånt til evig tid ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg