A night out ♡

Hei og god søndag til dere!

Nå sitter jeg god og mett hos foreldrene mine etter en deilig middag og sjokoladedessert. Om en halv time er jeg på plass på jobb igjen før jeg kan si at nok en uke er gått. Jeg sitter og egentlig lurer litt på hva som skjedde i går. Nei, det er ikke så gale som det høres ut! Jeg skulle jo egentlig bare sitte hjemme i sofaen i går og ikke gjøre noenting. Men plutselig sitter jeg hos noen venner spiller Alias med noe godt i glasset ved siden av.  Jeg har aldri spilt det før, så det var kjekt å prøve det ut. Jeg gav foressten dette spillet til mamma og pappa til jul for at de kunne ha det på hytta. Så nå vet jeg hva vi skal gjøre neste gang jeg reiser til fjells med noen venner.

Ut på kvelden tok jeg meg en liten tur ut på byen for å treffe Andreas og møte kjentfolk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg