Ryddekveld?

Hei på dere! Jeg er ferdig på jobb og er klar for å slappe godt av hjemme. Ånai, oppvasken og klesvasken venter.. Jaja, jeg har hatt en helt grei dagvakt i dag. Tempoet har gått i ett, men jeg har spist både kake og pizzabaguett i pausen, og fikk smake litt på grøten i middagstiden. Nå tenker jeg bare på hvor deilig det skal bli å få denne helgen overstått. Jeg tenker på rotet jeg må rydde hjemme, og på alt som står på “vent” i hodet mitt som skulle vært unnagjort! Tror ikke jeg har samvittighet til å gjøre noe gøy denne lørdagen.. men kvelden er jo enda ung! I mellomtiden skal jeg kose meg med deilig middag og litt godt i glasset, så får vi se hva denne dagen bringer ♡ ha en fin lørdag dere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg