Nytt bloggdesign

Hei og god fredagskveld til dere! Jeg ser på klokken og den er allerede rukket å bli sju på kvelden! Jeg føler jeg kom nettopp hjem fra jobb. Haha, “sju”. Jeg diskuterer alltid med meg selv når jeg skal skrive klokkeslett til dere. Om jeg skal skrive “Sju”, “7” eller “19.00” på kvelden? 

______________________________________________________________________________________________

Som dere ser så har jeg fått meg ett nytt design på bloggen! Dette er første gangen jeg velger ett ferdig design som ser profft utført ut, og jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg har klart det helt på egen hånd! Headeren skal ikke være slik, jeg satte den bare der midlertidig til jeg får tatt ett skikkelig bilde som jeg vil ha som header. Jeg husker jeg skrev til dere at den forrige headeren kunne jeg bruke hele året selv om det var typisk juledesign. Jeg tok feil..  Så det er på tide med noe nytt! Jeg har faktisk sett på dette designet tidligere, men aldri “tatt sjansen” på å ødelegge (det veldig kjedelige) designet jeg hadde fra før, men nå tenkte jeg at jeg trengte en forandring. Så får vi se hvordan det blir når alle bitene faller på plass! Designet er foressten designet av Ina Anjuta, som står bak bloggen inaanjuta.blogg.no. Hun deler masse tips til oss bloggere om design, headere, foto, kunst og masse annet! 

Akkurat nå sitter jeg og jobber med flere alternative headere. Jeg har sittet her i kanskje nærmere 2 timer nå, men jeg blir så sugd inn i det jeg driver med at jeg glemmer tiden. Det er jo så gøy når man ser noe man jobber med viser seg at kan bli til noe bra! Da vil man jo bare fortsette. 

Husk ukes blogg! Latina.blogg.no <3 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg