Crazy Girls

Hei igjen! Jeg så i dag at jeg hadde skrevet ett innlegg i går uten og publisere den! Søren òg. Jaja, det var egentlig bare om hvordan dagen min hadde vært. Jeg er inne i en periode hvor jeg har langfri før jeg skal jobbe helg. 3 dager hvor jeg kan få gjort unna masse. I dag begynner jeg på klesskapet. Jeg skal dra ut alt jeg har av klær, sko og diverse for å se hva jeg skal ta vare på og hva jeg skal kvitte meg med.

I går var jeg og Andreas ute på storhandel igjen for å fylle både mitt og hans kjøleskap. Etterpå lagde Andreas hjemmelaget pizza til oss, og så var det selvfølgelig middagshvil – for hans del. Jeg syns selv det er merkelig at folk kan sove etter at de har spist middag. Jeg hadde aldri klart det selv, for det er for mye som opptar tankene mine at jeg ikke klarer å slappe av. Sove kan jeg gjøre om natten! Heldigvis er vi forskjellige. Men se så søt Andreas er da..

Snop må man ha! Og folk skylder på at det er JEG som spiser mye snop? La meg rette fokuset på hvem som står med snopespaden i hånda! Men jeg liker snop…

Ikke bare én regnbue, men to! Jeg syns regnbuer er såå fasinerende! Og når jeg ser noe som er fasinerende, så blir jeg som ett lite barn! Bare spør Andreas.

På kvelden fikk jeg besøk av Lisa. Hun skulle sove hos meg, så selvfølgelig ble det mye latter, tårer og sladder! Det er lenge siden vi har hatt en typisk jentekveld med bare oss to, så vi kjøpte inn cola og litt chips for å kose oss litt ekstra og vi så hele 3 filmer denne kvelden. Jeg er sikker på at Snapchatten til folk hang seg opp i går, for mobilene våre fikk ikke ligge i fred i det hele tatt!

To på rømmen er én av filmene vi så på i går. Endelig noen som liker å se Disney med meg! Det minner meg om den nye filmen om Askepott som kommer på kino om ikke så lenge! Gleder meg!

Husk å sjekke ut Ukens blogg vinneren denne uken! Latina.blogg.no <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg