Vinneren av ukens konkurranse ♡

Hei dere! Nå har jeg trukket vinneren av konkurransen. Jeg valgte å velge vinneren ut ifra hvor godt jeg likte bloggen til vedkommende. Jeg har lest alle sine blogger, og alle er like fine på hver sin måte! Dere er flinke alle sammen, og jeg er så glad for at dere ville være med på konkurransen min. På den måten fikk jeg øynene opp for flere blogger å lese.

Vinneren av konkurransen denne gang er Melissa Hernandez! Hun er personen bak bloggen latina.blogg.no. Det første jeg la merke til med bloggen hennes er at hun har masse bilder, og det er noe jeg liker veldig godt når jeg skal lese blogger. Det blir fort litt tungt å lese om det er mye tekst og lite bilder. Det andre er at jeg fikk ett godt inntrykk av at hun er en reiselysten person som liker å oppleve ting. Hun har en ryddig og fin kombinasjon av tekst og bilder i innleggene sine og jeg kan absolutt anbefale dere å kikke innom bloggen hennes! Bildene er av god kvalitet og hun har klart å lage noe jeg vil kalle en “lys blogg” med masse innhold, historie bak hvert innlegg og man føler man blir kjent med henne bare ved å lese ett par innlegg. Jeg gleder meg til å følge henne videre! Dere finner link til bloggen hennes i hvert av mine innlegg fremover denne uken ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg