Jeg elsker kjedelige søndager

Nok en helg er over. Og nok en sløv søndag. Jeg har hatt meg pizzabakeren pizza i dag og er nettopp ferdig med å se Q-gjengen på film. Nå er det bare å sette på enda en film, for jeg skal ikke gjøre en shit i dag. En typisk søndag altså, hvor jeg ikke trenger å stresse med noe som helst! Deiligt! Jeg var ute med Tina og typen hennes i går. Vi var hos ei venninne av oss først før vi tok en liten tur til byn. Jeg hadde det kjempekjekt, men nå er det forhåpentligvis lenge til neste gang! Men det sier jeg hver gang, helt til jeg blir invitert med ut av venner eller det kommer forskjellige arrangement. Jeg er verdens letteste person til å overtales! Bildene jeg tok ble så som så.. ikke særlig god kvalitet dessverre. Det var mørkt, og når jeg skal ta bilder når jeg er hyper på lykkebrus..

Husk å meld dere på konkurransen jeg har akkurat nå! Se forrige innlegg ♡ Trekker en vinner i morgen! Det er selvfølgelig en konkurranse for dere som selv blogger..

Turtelduene Tina og Bjarne ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg