Raffaello

Heisann! Ville bare komme med ett lite livstegn fra meg. Sitter igjen i pause på jobb og kjenner jeg er ganske klar for helg. Jeg skulle egentlig til fjells på lørdag, men siden det er meldt sånn passe stygt vær så ville jeg drøye det til neste helg. Men nå fikk jeg nettopp vite at jeg skulle jobbe den helgen, så det ble mye fram og tilbake og likevel like langt.. Jeg satser på at jeg får reise på hytta vår noen dager i påsken. Når er påsken egentlig?? Den flytter jo på seg hver eneste år. Hvem eller hva bestemmer at påsken skal være akkurat den datoen akkurat det året? Ett av mine mange filosofiske spørsmål!

Nå koser vi oss med mat, nonstop og utenlandsk sjokolade, Raffaello. Derav overskriften. Fant ikke på en bedre overskrift enn ett kult navn på konfektsjokolade! Veldig god! Hvit, myk sjokolade med nøtter inni og kokos utenpå ? Bare 2.5 timer igjen til helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg