Tur i Våren <3

Her kommer da bildene fra turen vår i dag! Vi haddde en kjempefin tur til Snikskogen, og det var nydelig vær og til og med litt varmt. Det er da man kan tenke at sommeren er rett rundt hjørne. Kanskje ikke rett rundt hjørne, men ihvertfall nærmere enn den har vært! Imens får vi bare nyte våren, som faktisk også er en herlig årstid. Hver årstid har hver sin sjarm vil jeg nå si.  

Hehe, liten tabbe fra fotografen. Men måtte nesten ha det med.

Hundene hadde badet og Tiko skulle selvfølgelig riste seg akkurat idét vi tok bilde. Hverken Kira eller Tiko var ikke noe særlig glad i vann da de kom til oss, men de har mestret skrekken for vann over tid. Ikke godt å vite hva hundene tenker, men jeg tror det bare var fordi de ikke var vant med å bade fra før. 

Jeg husker ikke hva som skjedde her, men vi hadde det hvertfall gøy! 

Det var så sterk sol i dag, så jeg hadde litt problemer med å se på kamera. 

Emh.. Kira? Denne vei..

Bildene som Jannicke er med i kan jeg ikke legge ut, rett og slett på grunn av taushetsplikt. Men jeg håper dere likte disse! Og jeg vet at kvaliteten burde vært litt bedre, sånn er det med disse mobilkameraene. Og noen gresstrå som dukker opp her og der. Jeg syns det bare er sjarmerende. Jeg likte spesielt det siste, under her. Når det kommer til redigering har jeg liten fantasi, så de fleste bildene har en tedens til å bli veldig like. Stort sett redigerer jeg bare skarpheten og litt kontraster for å få mer ut av bildet, men jeg klarte å gjøre litt mer ut av dette her. Og Kira kledde jo den rosa bandanaen veldig godt, eller!? Tøffe jenta mi! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg