Bloggekveld

Hei og god kveld til dere! Innleggene får komme på løpende bånd i kveld. Jeg har såvidt vært hjemme i dag, om man ser bort i fra morgenen. Jeg er faktisk ikke hjemme nå heller, jeg sitter hos foreldrene mine og skriver på Mac´en deres. Jeg tror det heter Mac. MAC. Pc er ut.. Anyway, jeg unnet meg selv til å sove litt lengre i dag enn jeg pleier. Klokka bikket halv 12 før jeg giddet å åpne øynene og kave meg ut av senga for å spise frokost. Selv om jeg har fri så klarer jeg ikke helt å slappe av. Jeg har jo likevel plikter og gjøremål selv om jeg ikke går på jobb. Sånn som i dag, støttekontakt-dagen! Ikke misforstå, det er supert å være støttekontakt! Jeg har jo vært det nå for samme jenta i snart 5 år. 

Så, jeg har vært ute på tur stort sett hele dagen i dag, sammen med støttekontakt brukeren min og de herlige border colliene Kira og Tiko. Det høres litt merkelig ut når jeg skriver støttekontakt bruker og sier det høyt for meg selv. Men hva kan jeg skrive istedenfor? Eeh? Det får bare høres rart ut. Jeg har altså vært støttekontakt i dag! På planen stod det egentlig at vi skulle tegne og litt forskjellig, men vi kunne bare ikke kaste bort en så fin dag på å sitte inne! Så vi tok like greit skoene på oss og gikk tur til Snikskogen og tok masse fine bilder! Hun kom til meg i 2 tiden og gikk igjen rundt halv 6 i kveld, så vi har vært sammen lenge i dag. Men det var bare koslig. Hundene fikk seg en lang tur og koste seg med lek og bading. Som dere ser så kledde vi begge hundene opp med bandana i dag! Bare fordi vi hadde lyst. Syns det var kjempeskjønt, med rosa til Kira og blått til Tiko. Siden han er gutt..


Vi tok så enormt mye bilder, og Jannicke blir bare bedre og bedre til å ta fine bilder. Vi øver litt på dette, for hun liker det veldig godt. Så da slår vi like greit to fluer i en smekk; Hun får øve seg på å ta bilder, og jeg får fine bilder på bloggen! Tror nesten jeg må dele innlegget i to hvis jeg skal legge ut alle bildene jeg har lyst til å vise dere. Så det blir mye blogging på meg i kveld! Selvfølgelig, kvaliteten på bildene kan jo ikke måle seg med bilder fra ett skikkelig kamera. Investere i ett kamera snart? 

Flere bilder fra turen kan dere se på neste innlegg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg