Litt selvpleie

Hellu.. Det som er så kjekt med fridager er at du kan slå deg løs og være veldig spontan om du vil. I dag har jegvært hos frisør og stripet håret. Eller, det var venninna mi Lisa som gjorde det. Hun er lærling og skulle få lov til å begynne med striping og farging av hår. Jeg meldte meg frivillig selvfølgelig som den gode venninnen jeg er, og satt spent i stolen mens Lisa styrte på med håret mitt. Jeg har jo den siste tiden hatt en helt naturlig look, ettersom jeg ikke har farget håret siden den gangen jeg farget det helt brunt. Og siden da har sola tatt tak i det og farget det tilbake til askeblond som jeg egentlig er. Jeg er alltid i konflikt med meg selv når det kommer til farging og styling av håret. Skal jeg ha det mørkt? Nei, blondt er mer meg. Eller? Striper? Hvilke farger på stripene da? Det er så vanskelig. Men jeg ble veldig fornøyd med mine nye blonde striper! Men jeg fikk ikke sjanse til å ta skikkelige bilder, så det får komme etterhvert. 

Etter frisørtimen var det rett på trening sammen med Tina. Vi gikk på en time som heter MRL, altså mage, rumpe, lår. Men det var en vikar som kjørte timen denne gangen, så vi fikk gjennomgå i både armer, rygg og enkelt og greit hele kroppen. Men det var en kjekk og effektiv time! 

Jeg føler jeg har skjemmet meg litt ut i dag, for etter frisørtimen og treningen, var jeg og fikset øyenbrynene mine. Dette gjorde jeg også hos Shape Trening og Velvære, hvor jeg trener. Jeg har fikset på dem før hos hudpleie-firma og frisører og så videre. Men de har aldri fått til den fargen og formen jeg ønsker. Denne gangen hadde jeg allerede bestemt meg for lenge siden at jeg ville prøve det ut på Shape, for jeg vet de er så flinke i alt de gjør. Og jeg ble super fornøyd! Linda er superflink! Og da mener jeg ikke meg selv, men Linda på Shape som er en av eierne der. Og jeg kan absolutt anbefale dem videre!

Det var dagen min i ord og bilder. Jeg har også jobbet med ett innlegg som jeg både gleder og gruer meg til å publisere. Jeg har ikke fått alle bildene jeg skal bruke enda, så det blir ikke med det første. Så får vi se! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg