Jobben er gjort

Hei til dere og god kveld ♡ Det er alltid godt når jobbhelgen er over. Nå skal jeg bare ha en dagvakt i morgen, så er det noen dager fri. Og dét er noe jeg virkelig ser frem til. Nå har jeg syklet til jobb i tre dager, i pøsregn, sol, vind og fare for glatte veier. I dag syklet jeg kvart over 6 på morgenen for å komme tidsnok til ekstra-ekstra-tidligvakt. Bortsett fra det har jeg ikke gjort så mye. Jeg fikk besøk av søte Tina som hjalp meg med litt ommøblering i stua. Utrolig hvor irriterende en Ikea kommode kan være.. Altså, om den skal stå på tvers eller på langs, hva er best og hva er teit. Vi fikk det hvertfall til til slutt. Etterpå så vi en film på tv. 13 snart 30 tror jeg den het. Veldig koselig jentefilm! Nå skal jeg bare se en film til før jeg sier god natt! Vi blogges mer i morgen! Da er det en ny uke med nye muligheter. Slenger selvfølgelig med ett par bilder av min Kira som lekte seg med pinner i dag ♡

Fryktelig tidlig på jobb i dag. Men vent..sjokolade? Starten på dagen ble ikke så galen likevel!

..Og her er den fantastiske hylleseksjonen vi har tatt opp og ned, bort og fram for å finne ut hva som passer best. Den får stå slik fremover til jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre med resten av stua.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg