Jeg er takknemlig ♡

En PERFEKT morgen! Jeg kan ikke si det er hver dag jeg våkner så opplyst på en lørdag, kl.9 og på en arbeidsdag. Jeg skal ikke late som livet er perfekt, men det gjør jeg vel sjeldent, men i dag var alt akkurat det. Jeg gikk en tidlig tur ned på butikken med Kira, kjøpte meg ferske rundstykker til å ha til frokost, sola skinner og jeg tenkte jeg skulle sykle til jobb i dag. Jeg vet ikke hvorfor jeg våknet med en sånn glød i dag. Men jeg kom til å tenke på at man ikke skal klage fordi man må gå på jobb. Jeg er ganske takknemlig for at jeg har en jobb i det hele tatt. Uten den kunne jeg ikke kjøpt de tingene jeg har i dag, og heller ikke funnet på morsomme ting med venner som koster penger. Så begynte jeg å tenke på alle tingene og møblene mine, at jeg bor i en billig leilighet takket være mine foreldre. Jeg er takknemlig for å ha så gode foreldre som stiller opp når jeg trenger det. Så er jeg takknemlig for alle mine gode venner som jeg kan snakke og le med, være glad i og dele mine opplevelser med. Jeg er takknemlig for alle personene som har vært med på å påvirke meg og hvordan jeg er blitt i dag. For jeg har forbedret meg på mange forskjellige måter den siste tiden. 2014 er nok det tøffeste året jeg har hatt hittil, men også det året hvor jeg har formet meg og forandret meg mest. Jeg har vokst så utrolig mye, og jeg er stolt over at jeg klarer å si at jeg har en helt annen holdning til ting nå og at jeg er ett så mye bedre menneske nå enn jeg var for 2 år siden.

På vei ned til butikken tok jeg som vanlig bilder av Kira mi, og jeg blir så glad når jeg ser på dem. Nydelige hunden min, som jeg nå har hatt i 1.5 år. For 2 år siden trodde jeg aldri jeg skulle få en slik personlighet inn i mitt liv. Og jeg er takknemlig for å ha denne nydelige skapningen i mitt liv ?

Haha, merkelig blikk på meg her men.. snapchat har skylda!

1 kommentar
    1. Det er vell sånn det er å leve… sånn det er å være i denne verden. Lærer nye ting hver dag!! Blir sterkere og sterker for hver dag!
      Ha en fortsatt fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg