Fridag #1

Jeg elsker fridager! Får gjort så utrolig mye mer enn vanlige arbeidsdager. Jeg kom meg på trening så tidlig som kl.10, sammen med Tina. Vi hang oss med på en styrketime, og deretter tok vi oss 30 minutt i solarium, bare for å ikke se ut som ett spøkelse. Jeg pleier å bli usedvanlig blek om vinteren…

Og siden det er onsdag så har jeg vært støttekontakt, og vi tok med hundene på en tur i skogen i dag. Friskt og vått, men utrolig kjekt for hundene. Kira var som vanlig full i sorpe da vi var ferdig med turen.

På kvelden fikk jeg besøk av Tina igjen, og vi grodde sims 3 og 4! Hun har kjøpt seg sims 4 nå nettopp, og er fortsatt i begynnerfasen. Personlig syns jeg sims 3 ser bedre ut enn sims 4, men det er nok fordi jeg er vant til det og er alltid skeptisk til nye ting. Noen av dere som har spilt sims 4? Hva syns dere?

Jeg avsluttet dagen med Tina på McDonald. Ja, jeg angret rett etter jeg hadde spist opp chicken og bacon wrapen min, men det fristet ekstra mye i dag! Godt vi skal på trening i morgen tidlig også! Nå er det snart natt i hus ? nattii!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg