For øyeblikket..

Hei dere! Pause på jobb nå, så jeg fikk lyst til å bare skrive ett lite innlegg om ingenting. Vi sitter og snakker om filmen som går på kino nå, Fifty Shades of Grey. Det er så forskjellige meninger om den og lurte på om det er noen av dere som har sett den? Jeg har enda ikke sett den og lurte litt på om jeg skulle den i løpet av denne uken. Jeg går så sjeldent på kino, for det er jo mye kosligere å se film hjemme i sin egen stue. Så om jeg skal gå på kino bør det være en god film!

Jeg har også ett spørsmål til dere. Jeg har lyst å gjøre noe med håret mitt igjen, farge det. Men jeg syns både mørkt og lyst er ganske fint på hver sin måte. Jeg vurderer blondt med lysebrune striper? Høres ikke det fint ut? Hehe, ble tatt veldig “ut av det blå her”!

En annen ting er: Når jeg leser gjennom blogger så ser jeg det er mange som har forskjellige konkurranser på bloggen sin med premier og diverse. Så jeg lurte også på å hive meg på trenden og kjøre i gang egen konkurranse. Jeg har ett par idéer på lur! Hva mener du? Syns du det er greit med konkurranser på bloggene?

Det var vel det jeg rakk, for nå er pausen min over. Litt merkelig innlegg med ting som bare ble ploppet ut av det lille hodet mitt i dette øyeblikk.

5 kommentarer
    1. Så filmen med ei venninne i går. Var vel stapp fullt innpå edda 1 og det virka så heile salen digga filmen såvidt eg kunne høre på jubel og latter.
      Forfatteren ville jo helst ha ting som tatt rett fra boka, så de fleste scenene var i grunn det. Likte veldig godt hovedrolle innehaverne og deres kjemi på skjermen.
      Vi syns filmen var bra og gleder oss til neste forhåpentligvis kommer 😉

    2. 50 shades er virkelig dårlig. Terningkast 2, på det beste.
      Ikke noen spesielt god kjemi på skjermen, kjærlighetshistorien kan knapt kalles en kjærlighetshistorie, og ja… Nei. Ikke bruk pengene på kino. Se den når den kommer på film heller. 🙂
      Skal du på kino, så gå og se “nightcrawler”. DER har du god film!

    3. Sgt: Off, ja jeg har skjønt det er så mange forskjellige meninger om denne filmen. Man må gjerne bare se den for å gjøre opp sin egen mening tror jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg