Dagstur til Sauda ♡

Varm og rød i kinnene. Håret til værs og ser virkelig frem til å komme hjem og lage god tacomiddag og se på film! Ja, dette skrev jeg egentlig i går, men jeg var så tøtt da jeg skrev dette at jeg sovnet midt i bloggskrivingen og Robinsonsekspedisjonen. Jeg hadde en utrolig fin tur til Sauda i går, jeg, Andreas og Tina. Vi kjørte hjemmefra klokken halv 8 og var fremme ved trekket rundt halv 10 tiden. Føret var perfekt, sola varmet og det var passe lange køer. Vi hadde kun én matpause, ellers rant vi i ett kjør! Kjempekjekt, og ikke minst forfriskende. Familien min var der også, sammen tante, onkel og noen venner ++. Vi har hytte i Sauda, så de skal nyte vinteren der i den neste uken som kommer.
Jeg kjente det godt i lår og rumpa at jeg hadde vært i aktivitet hele dagen. Å stå på slalom er veldig god trening! Her kommer litt bilder fra den koslige turen, og bare se på den utsikten! ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg