My Valentines Day ♡♡

Happy Valentines Day ♡ Jeg hadde ikke forventet noe i dag, dette er en dag for meg som er helt lik alle andre dager.. Men, jeg fikk roser idag! Andreas stakk hodet innom før han stakk på jobb, og hadde med seg denne fine buketten med roser. “Er det ikke ein sånn dag i dag da?” – Andreas

Det har vært utrolig fint vær i dag, og det lover godt i og med at jeg skal på fjellet i morgen! Det er meldt sol og fint vær, supert når man skal stå på ski! Jepp, jeg, Tina og Andreas reiser i morgen tidlig opp til Sauda for å stå på slalom i bakken. Det er mulig jeg låner mamma sitt snowboard noen runder, men snowboard er ikke noe jeg kan, så jeg trenger ikke håpe for mye. Det er jo så jævlig å stå i trekket opp bakken med den “staken” mellom beina. Jeg skjønner meg ikke på de som kan stå slik hele dagen. Jeg klarer bare en runde, maks to. Så det blir lite feiring av Valentinsdagen idag, siden jeg må stå opp tidlig i morgen. Men en dag på fjellet gjør det godt igjen ♡ Og jeg har allerede fikset dagskort!

I dag, i min planfrie helg, har jeg og Tina gått tur i Snikskogen med hundene. Vindfritt, strålende sol og passe varmt, jepp, våren er på vei. Og jeg fikk tatt mange fine bilder ♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg