Tom timeplan.. JIPPI!

God morgen ? jeg har akkurat stått opp og fått i meg litt frokost. Det er en deilig følelse når det går opp for meg at jeg har absolutt ingen planer i dag. Absolutt ingen. Ikke en eneste én. Dét var deilig! Så hva skal dere i dag? Akkurat nå spiller jeg sims 3 for å koble litt av etter marerittet jeg hadde i natt. Dere vet denne spøken som gikk over facebook og YouTube for en stund siden? Denne med klovnen i parkeringshuset som tar slegga og slenger den over hue på ei dukke som skal etterligne en overfalt mann? Grøss. Vel, jeg drømte at det var 4 slike klovner spredt ut over parkeringshuset og som var etter meg da, selvfølgelig. Jeg fikk lurt meg inn på ett rom, fordi jeg skulle hente nøklene til bilen til morfaren min. Morfar hadde satt seg inn i en trailer og skulle haike hjem (mhm?), og jeg fikk derfor låne bilen hans. Så stod klovnene der da.. og jeg våkner. Heldigvis! Hehe, fort og gale dette. Men sånn var det!

Slenger med *pyntebilder* av meg og Kira ♡ Playboy har også fått kommet inn i dag. Han satt rett utenfor døra mi da jeg skulle lufte Kira. Han hadde da altså kommet seg ut av luftegården – igjen – men tror han angret seg litt. Det regner nemlig kattunger her som vi sier i Haugesund, og han så ikke så blid ut stakkars.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg