Inspirasjon

Som sagt tidligere er jeg midt i en fase hvor jeg vil fornye alt rundt meg. Og med alt, så mener jeg leiligheten, klær og stil, og nye mål for tiden som kommer. Og jeg begynner med soverommet! Jeg kom over litt reklame i går da jeg satt i pausen på jobb og skal faktisk ut å se på en ny seng i dag. Og muligens en ny sofa. Gleder meg som en liten unge! Jeg har kikket litt på nettet etter inspirasjon og har funnet en god del fine soverom. Problemet mitt er bare at jeg ser etter de som har store og fyldige rom, mens jeg her hjemme ikke har så stort rom og dermed ikke mulighet til å gjøre noe i nærheten av hva jeg ser på! Men greia er jo å lage sin egen stil. Så gjett hva jeg skal bruke denne helgen på ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg