Merkelige meg

God morgen til dere alle! Endelig langhelg, jippi! Og den skal nytes så til de grader.

Jeg visste ikke at jeg skulle bli ferdig med ærendene i går så kjapt, så da kunne jeg slappe litt av på benken og lage meg noe mat før det var avgårde igjen på jobb. Og i tillegg skrive ett litt morsomt innlegg om hva som er merkeligt om meg. Ja, for det er jo ganske morsomt når jeg får sett gjennom hva jeg har skrevet. Noe av det kan jo virke helt fjernt for noen, og noen kjenner seg kanskje igjen! Jeg ventet med å publisere det til i dag. Så her kommer noen punkter som kanskje er litt morsomt å vite:

Jeg er redd for å gå i mitt eget hus om kveldene, selv om jeg har lys på. Jeg ser meg alltid over skulderen når jeg for eksempel går ut fra badet.

Jeg snakker med hunden min på samme måte som til en baby, og jeg deler mine følelser og hemmeligheter med henne.

Jeg velger som oftest skrekkfilm på filmkvelder sammen med venner, men vil alltid skifte til komedie etter de første minuttene. Jeg lærer aldri..

Jeg sover med dyna over hodet når jeg er alene. Da føler jeg meg trygg. På den måten er det jo veldig greit å ha type!

Jeg snakker, og av og til kjefter i søvne. Ikke rart x’en sendte meg melding om morgenen etter han gikk på jobb og spurte om jeg var sint på ham! Hehe

Jeg snakker til meg selv når jeg er alene. Jeg tenker bedre når jeg hører ordene enn når jeg bare tenker på dem.

Da jeg var mindre, leste jeg Donald høyt for meg selv. Jeg var en liten perfeksjonist, så om jeg leste feil eller brukte “feil” stemme, begynte jeg på nytt. Det samme gjaldt om jeg skrev en historie. Ble skriften stygg, begynte jeg på nytt igjen!

Jeg har hatt alle de vanligste kjæledyr, utenom marsvin og katt. Jeg kan blant annet nevne hest, kaniner, hund, rotter, hamster, chinchilla.

Jeg er redd for ild. Gloen på en røyk, åpne flammer og stjerneras på nyttårsaften. Jeg sitter sjeldent alene med tente stearinlys, men det hender.

Jeg skriver liste over hva jeg skal gjøre hver eneste dag.

Det var det jeg kom på denne gang. Er sikkert mye annet også som jeg ikke husker akkurat nå, for jeg kan være litt merkelig av og til. Men det har jo sin sjarm på andre, så forhåpentligvis er det litt sjarmerende på meg også ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg