Stjerne i boka

Jepp, jeg syns jeg fortjener en stjerne i boken etter denne dagen. Formen min kjentes ikke særlig god ut da jeg våknet i dag tidlig. Feber, sår hals, hosting og harking. Er visst tiden inne for å være syk tror jeg. Jeg blir jo aldri bedre.. Jeg klarte likevel å kave meg på dagvakt. Nå er der bare en kveldsvakt igjen i morgen, så har jeg langhelg. Får satse på mye hvile og bli frisk til neste uke! Ikke nok med det så kom jeg meg jammen på trening i dag. Selv om jeg kanskje burde holde meg hjemme med den formen jeg er i. Men jeg hadde tenkt så mye på det de siste dagene, at jeg måtte bare kaste meg i det. Så kan jeg ta kveld med god samvittighet! Nå har jeg hatt meg en sunn middag med kyllingfilé, ris og salat mens jeg har sett på Shrek 4. Skikkelig kost meg! Og Kira ligger på benken som det sofatrollet hun er ♡ Jeg har følt i hele kveld at det har vært langt på kvelden og jeg var egentlig klar for å legge meg i 20-tiden. Tenker vi sier god natt snart i dette huset. Gjerne en film til først! Vi blogges ♡

4 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg