Dagen på jobb

Jeg hadde lite lyst til å gå på jobb i dag. Formen ble bare verre i løpet av natten etter det lille “øye-utbruddet” mitt i går. Meeen – jeg gikk på jobb, og formen er faktisk litt bedre. Jeg har for såvidt hatt en fin dagvakt. Bortsett fra litt svimmelhet på morgenkvisten og litt host-host innimellom, så har det ikke vært noe problem. En av kollegaene mine hadde med seg vårruller som hun hadde laget til alle som var på jobb. Så heldige er vi! Hun hadde laget vårruller uten alt det grønne man normalt pleier å ha, kun kyllingkjøttdeig med salsa / Chili saus ved siden av. Jeg er ikke spesielt glad i grønnsaker eller ting jeg ikke kan se hva er, så disse er de beste vårrullene jeg har smakt, faktisk. Så vi koste oss ekstra mye i pausen i dag. Også. Ja, for sist jeg var på jobb fikk vi servert is med nonstop og peanøtter. Og gangen før det var det kake og Kong Haakon sjokolade! Det er ikke så verst å være på jobb alltid!

5 kommentarer

Siste innlegg