Stakkars øyet mitt

Dette har ikke vært annet enn en veldig sløv dag med tv titting, sofasliting og mcDonalds til middag. Jeg føler meg som ett takras og ser ut som ett takras. Jeg har fått noe i det høyre øyet mitt som stikker noe fælt, men jeg finner ingenting. Det er helt merkelig. Det kjennes ut som om det ligger noe under øyelokket, men jeg hverken ser eller kjenner noe når jeg kjenner etter. Nå har jeg klødd og gnidd så mye på det at det er blitt sprutrødt og man ser tydelig at det er mindre enn det andre. I tillegg griner jeg hele tiden på kun det øyet, så synet mitt er helt slørete på det øyet. Haha, høres ut som om jeg har blitt smittet av en slags sykdom, men det er ikke så gale. Bare veldig ubehagelig, og ser lite vakkert ut.

En liten hilsen fra Kira i dag før vi legger oss ♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg