Nettby er tilbake

God morgen.. Jeg skal straks avgårde på jobb, noe jeg synes er fryktelig tidlig akkurat nå. Jeg har sovet utrolig godt i natt og ville absolutt ikke stå opp! Jeg kan endelig puste gjennom nesen igjen, og det merkes på natten. Håper dere alle får en fin dag. Jeg for min del har ingen andre planer denne fredagen enn å slappe av. Og det skal bli godt tror jeg!

Foressten! Vet dere hva som kommer på banen igjen? NETTBY! Siden ble nedlagt 1 januar 2011 og det var en trist dag for så og si hele Norges ungdommer. Nå er altså siden tilbake, og den ble lansert 3. Februar, altså for kun noen få dager siden, og har allerede over 2500 “borgere”. Dette er ikke den originale versjonen vi kjenner, men en god sammenligning. Slik jeg har forstått det så er det noen gutter/menn som står bak oppreisningen til Nettby, og de ønsker å gjenskape den sosiale nettjenesten som vi hadde for noen år tilbake. Jeg vet ikke om jeg har så stor tro på det, men for all del. Jeg husker den gang jeg var “borger” der selv i mine yngre dager om jeg skal kalle det for det. Det var veldig populært på den tiden, så mulig folk blir ivrige etter å prøve det ut igjen! Skal du bli borger?

Link til nettby: https://nettby.org/

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg