Nachos ♡

I dag er det onsdag, og det betyr at jeg har vært støttekontakt i dag. Vi har vært hjemme hos meg og laget deilig nachos! Jeg stod for det meste av matlagingen, men Jannicke stekte kjøttdeig og dekket på bordet. Som sagt tidligere er jeg ikke særlig god på matlaging, og heller ikke det å finne på noe nytt å lage. Så tilfeldig så jeg i en av kokebøker jeg har fått til bursdagen min tidligere, og fant mange retter jeg har lyst til å prøve! Så nå går jeg inn i dager med nye spennende retter. I dag ble det altså nachos ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg