Kyllingsandwich

God morgen dere ♡

Ikke lenge til jeg er på vei til jobb, men fremt til da skal jeg kose meg med den uvanlige frokosten jeg har laget i stand i dag. Nemlig kyllingsandwicth. Sandwicht? Sandwitch? Anyway.. jeg har en litt merkelig smak når det kommer til mat. Jeg har en uvanlig evne til å putte sammen masse rart og ende opp med en ganske god rett. Synes jeg selv da! Det betyr ikke at jeg er noe god på å lage mat, tvert imot. Men synes jeg skal ha for innsatsen. Bare se på denne deilige kyllingsandwichen (?)!

Altså.. brød, salat, dressing, kylling, skinke og agurk. Høres sikkert helt merkelig ut, men det er faktisk kjempegodt! Syns dere skal prøve det. Resten av kyllingen skal jeg lage kyllingsalat av til å ha med meg på jobb i lunsjen ♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg