Bytte stil

Hei dere! Jeg føler hele dagen har bare sust av gårde og jeg henger etter med alt som står på planen min. Jeg har faktisk akkurat spist frokost, men til mitt forsvar så har jeg vært på en liten shoppingrunde før jeg fikk i meg litt mat. Jeg har kikket litt på interiør til å ha i stua. Jeg har blant annet lyst på ett teppe, en stor lampe til å ha på hjørnebordet mitt, ett speil eller to hyller til å ha over kommoden, ny tvbenk, ny tv, og ja, masse annet. Jeg er i en salgs fornyelses boble om dagen. Jeg har lyst å bytte stil på så mye, og alt skal helst skje på én gang! Nå ser jeg litt på Top Gear før jeg setter i gang med husarbeidet. Lurte litt på om jeg skal hive meg på en treningstime senere også..!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg